Colaborare și Control

Am purtat o discuție săptămâna asta cu Marketing Managerul nostru (să zicem că o cheamă G., 23 de ani) și o felicitam cum că, din punctul meu de vedere, este una din rarii exponenți ai generației sale care vrea să muncească.

Azi am citit un articol trimis pe Facebook de fratele meu (să zicem că îl cheamă C., 48 de ani) care mi-a produs o revelație…deși nu chiar, fiindcă undeva în adâncuri, subconștientul îmi șoptea că mă înșel.

Munca, așa cum a fost ea concepută de manualul de conducere scris în secolul 19 și dedicat erei industrializării, era bazată pe previziune, planificare, execuție, ghidare și control. Dar acum avem o problemă: nimeni nu mai poate previziona nimic…deci, adio planificare, adio execuție și ghidare, adio control.

Noua generație muncește prin colaborare de fapt, dar muncește…este greșeala mea de percepție și concepție. De aici înainte e de dorit să reîncep a învăța.

Și, prin colaborare, să rescriem împreună manualul!

Leave a comment